Nick: Will Poziom: 1 Doświadczenie: 30% Domena: Ventus Kasa: 11130 zł Walki: 4 Zwycięstwa: 1 Remisy: 0 Porażki: 3 Lista Najlepszych [Ziemskie zasady]: 6 Lista Najlepszych [Vestrojańskie zasady]: 3 Organizacje: Młodzi Wojownicy Bakugan
Bakugany:
Abis Omega[340] Atmos[350] Skrzydlaty Stwór [600] Monarus[330]
Karty Super Mocy:
Trąba Powietrzna: Odejmuje powoli punkty przeciwnika, na początek odejmuje od 10, potem 20,30,40,itp... odejmowanie rośnie co kolejkę o 10pkt!(Dla Ventus) Blokada: Blokuje kartę super mocy przeciwnika(nawet w chwili użycia).x2 Szlachetny Zielony Wiatr:Dla Domeny Ventus. Dodaje 150 pkt mocy i blokuje kartę otwarcia Zdmuchnięcie: Pozwala przenieść wrogiego bakugana na wybrane pole. (Dla Ventus) Nieustający Taniec Pozycja Feniksa: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy( Dla Ingram). Siła Ingram: Wyłącznie dla Ingram, zwieksza sile o 200 i blokuje karte otwarcia przeciwnika. Niewiańskie Uderzenie: Wyłacznie dla Ingram, zwieksza silę o 250. Ingram Ventus: Wyłacznie dla Ingram, zwieksza siłe o 200. Powietrzne Uderzenie: Wyłącznie dla Ingram. Dodaje 150 pkt mocy. Purpurowy Wir: Przenosi bakugana na inne pole(Dla Ventus). Podwójny Kieł , Jadowity Ostrzał : Hylash i Ingram łączą swoją moc i osobno zyskują 200 punktów mocy. Grzmiący Strzał: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Hylash. Siła Pioruna, Lśniące Cięcie : Dodaje 200 punktów mocy Hylash. Piorun Pazura, Pozycja Keganui : Anuluje supermoce przeciwnika(Dla Hylasha). Siła Wiatru: Dodaje 200 punktów mocy Ingram. Szybujący Strzał: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi( Dla Ingram). Echo Cienia: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy( Dla Ingram). Podział Cienia: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów i dodaje 200 do Ingram. Pancerne Zwycięstwo: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika( Dla Ingram). Podwójny Kieł Jadowity Ostrzał: Ingram i Hylash łaczą swoją moc oraz razem zyskują 200 punktów( Dla Ingram). Pancerna Kopuła: Dodaje 200 poziomu mocy Ingram i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika( Dla Ingram). Moc Nieskończoności: tylko dla Super bakugana [z z/ga],niszczy karte otwarcia i dodaje 500pkt mocy [nie da się zablokować]. Waga dwóch Dusz:Moc 2 bakuganów łączy się.
Karty Otwarcia:
Potęga Ventusa: Pozwala na wprowadzenie na pole kolejnego bakugana domeny Ventusa. Nie da sie zablokować. Reaktor Ventusa odaje 200pkt i odejmuje tyle samo przeciwnikowi. Reaktywacja: za każdego bakugana znajdującego się na całym polu bitwy, twój bakugan dostaje 100 punktów. Walka z Innymi : Zmienia Domene twojego bakugana na jaką chcesz , dezaktywuje wszystkie super moce oraz każdy bakugan który nie ma tej domeny którą wybrałeś traci 500 pkt [twój zmienia na tą wybraną, więc mu nie zabiera]. Przypadkowy Cel : Przekazuje 200 pkt z przeciwnika do twojego Bakugana.
|